2019年11月8日 星期五

A New Bigger Website!


Four years ago, I had a stroke,

and now I have problems with my right hand and my right foot.

The most serious thing is to speak out!

However, although there are problems with my feet today, I can go!

Although I have some problems talking, I still say it!

I, be brave to be yourself!

四年前,我中風了,現在我的右手和右腳出現了問題。 最嚴重的事情就是說出來! 但是,儘管今天我的腳有問題,我還是可以走! 儘管我在說話時遇到一些問題,但我還是會說!
我,勇敢做自己!

沒有留言:

張貼留言